Strony

poniedziałek, 11 czerwca 2012

1000 nowości w super cenach - promocje Rossmann

Witam,

Dawno mnie nie było ale to usprawiedliwiona nieobecność... Mieszkam za blisko Starionu Narodowego by w dni meczowe być w domu...więc mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.

Dziś napisze o super ciekawej gazetce promocyjnej Rossmanna.
http://www.rossnet.pl/promocje
 Naprawdę genialne promocje i niektóre artykuły o połowe taniej. Oferta ważna dla każdego ale tylko danego dnia.

Wskaże też rzeczy. które mnie interesują.
 Na jutro zapalnowałam zakup odzywki Eveline 8w1 mój ulubieniec wśród odżywek.


Zastanawiam się na podkładem Mabeline Affinitone mineral ale decyzji nie pojełąm jeszcze.
Naprawdę jest o połowę tańszy.

Oprócz Ziaji uwielbiam antyperspiranty Garniera i chyba się skuszę :) na taką promocję.

Jeden z moich ulubieńców jezeli chodzi o podkłady na lato idealny Rimmel Wake Me Up - obowiazkowo.

 Tu zastanawiam się nad Maybeline Illegal Length. Mam coprawda watpliwości bo recenzje są słabe ale... zobaczymy jak moje fundusze będą się kształtować przed końcem miesiąca.
Tu nad podkładem Astor bo jeszcze nie było tej firmy u mnie w kosmetyczce.
































I koniecznie mój ulubieniec BB krem Garniera jest w promocji narazie 14,99 zł a będzie jak widać 11,99 zł.

Zachęcam do lektury całej gazetki, każdy znajdzie coś dla siebie.

Pozdrawiam...

2 komentarze:

  1. hej dodałam cię u siebie, zapraszam

    nie we wszystkich rossmanach są te kosmetyki np dziś nie było korektora Wake up rimmel a chciałam kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. odżywka Eveline sprzedana w przedbiegach nawet sie nie złapałam. W weekend podkład Wake me up kupiłam a dziś balsam Eveline Bio arganowy... na razie powoli zbieram rzeczy, które zaplanowalam... urlop mi trochęplany pokrzyrzuje.

    OdpowiedzUsuń