Strony

wtorek, 5 czerwca 2012

Obiecanki... czerwcowe

Ostatnio wiele blogerek coś sobie przyrzeka.. niektóre, że nie wydadzą na kosmetyki więcej niż jakąś sumę inne, że coś tam innego zaczną robić....

A ja ponieważ to będzie miesiąc wydatków na samochód ... to ja sobie też muszę coś obiecać:

a więc nie będę kupować kosmetyków do włosów i skoncentruję się na zużyciu tego co mam...
a trochę tego jest ... tylko olei mi nie wystarczy ale jakoś dam radę...

a co do kolorówki ograniczę się do kupna dwóch rzeczy a mianowicie kosmetyków NYX:

Paletka Secret World dla zielonych oczu



a także kredkę Milk

I na tym poprzestanę... niedługo trafi do mnie przesyłka z kosmetykami Volare...ale to zamówione w maju...

no i to na tyle
do napisania


2 komentarze:

  1. Miałam oba kosmetyki poszły w świat ;) Jakoś mi nie podpasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć... ale chyba z ich kupna zrezygnuje po dziesiejszych doswiadczeniach ale to w najbliższym poście

    OdpowiedzUsuń