Strony

poniedziałek, 30 lipca 2012

Lawendowe LOVE vol. 2 (Biedronkowe)

Jak wiecie ma świra na temat kosmetyków do kapieli i pod prysznic o zapachu lawendy....
Skarżyłam sie przy jednym z postów, że nie moge znaleźć dobrego żelu pod prysznic o tym zapachu. Ale dzięki Bogu się udało...Za małe pieniadzę bo nie całe 3 zł trafiłam w biedronce żel Oceania Aroma Anti-stress. Zapach lawendy i paczuli mnie zwalił z nóg a za 3 zł nie spodziewałam się niewaidomo czego.

Co w nim dobrego??? o zapachu wspomniałam, jest gęsty i świetnie sie pieni a najwazniejsze, że doskonale myje w końcu do tego słuzy. Bałam się, że wysuszy mi skórę ale nic z tego skóra nie traciła na swoim nawilżeniu i elastyczności...


Podsumowując jest zniewalająco dobry jak za cenę 3 zł.


Jutro chyba przejadę się po kolejna butelkę... na zapas bo chwilowo zaczełam używać Ziaja Sopot Spa.


Pozdrawiam 

4 komentarze:

  1. Nie lubię zapachu lawendy :(
    Ale za 3zł :O moge zacząc lubić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz kwestia gustu... są też inne zapachy... lawenda mnie odpręża...to mój cel

      Usuń
  2. Fajna jest też lawendowa sól do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o jej kupnie ale nie mam cierpliwości do moczenia sobie stóp

      Usuń