Strony

niedziela, 29 lipca 2012

Ultra Doux Garnier z Henną i Jeżyną

Szampon o którym pewnie sporo ciemnowłosych Włosomaniaczek słyszało ale praktycznie w drogeriach-sieciówkach nie do dostania. Szukałam go w sklepach z chemia zagraniczną ale nie trafiłam na niego... Aż tu nagle...w kiosku osiedlowym rzucił mi się w oczy... Cena myślałam, że będzie chorendalna a tu 8,50 zł.


Szampon z francuzkimi napisami wiec nie wiele jestem w stanie nic zrozumieć... więc skoncentrowałam nad działaniem.

Co do działania... szampon choć do włosów ciemnych nie daje jak dla mnie żadnego efektu kolorystycznego, włosy sa po nim lekkie, miękkie, miłe i przyjemne. Najważniejsze dla moich kręconych włosów jest rozczesywanie i te jest całkiem przyjemne, włosy się nie plączą, są łatwe do rozczesania.

Ja polecam jak ktoś trafi to zachęcam do kupna.

Pozdrawiam
Buziaksy

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja czytałam o nim sporo spróbować nie zaszkodziło... ma naprawdę ładny zapach ale to szampon, który stosuje tylko będąc u TŻ więc średnio wychodzi że 2-3 razy w tygodniu w ciągu lata

      Usuń