Strony

sobota, 25 sierpnia 2012

Avon Glimmerstick Chromes

Witam,

Dzis pora na kredki wykręcanie z Avon... żadko uzywam kredek wole eyelinery ale jak te zobaczyłam nie mogłam sie nie skusić... Wybrane kolory to Ultra Violet i Night Star.

Pierwszy jak nazwa wskazuje to piękny, głęboki, metaliczny fiolet. Drugi zaś także mega metaliczny, szafirowy granat. Oba kolory urzekają głębią trzymaja sie na oku bez bazy nawet ponad 8 godzin a zchodzą bez problemu pod wpływem każdego plynu do demakijażu.

Kolory jak powiedziałam są naprawdę fajne,  wybór też nie najgorszy, przez srebrne kolory do burgundu.

Kredki nie zawieraja brokatu czy jakiś drobinek są poprostu metaliczne... fiolet świetnie wspólgra z zieloną tenczówką.







Mi się bardzo podobaja są w wakacje głównym akcentem na oczy nie korzystam z cieni chyba, że z jakiegoś białego matu wygląda to w tedy naprawdę pięknie.


Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. też ją wolę a że mam zielone oczy to podbija mi kolor oczu

      Usuń
    2. Ja mam piwne :) Jestem ciekawa jakbym wyglądala :D

      Usuń
    3. do piwnych oczu pasuje o wiele więcej kolorów... było by spróbować najłatwiej spróbować ...

      Usuń