Strony

czwartek, 30 sierpnia 2012

Eveline Fresh & Soft - płyn micelarny do cery tłustej i mięszanej

Witam,

Nie sądziłam, że napiszę coś negatywnego o kosmetykach Eveline... ale przyszła taka właśnie pora ...

Eveline Fresh & Soft w składzie nie ma alkoholu jednak ten alkochol wyraźnie czuć. Po jego uzyciu skórę miałam nieprzyjemnie ściagnietą, zaczerwienioną i podrażniona. Ja mam skórę mieszaną ale wrażliwą wersji różowej nie chciałam brać dlatego, że skład się nie różnił. Zachęciła mnie promocja w Rossmannie bo kosztował ok 7 zł. Jednakże uważam go za bubel i sa to pieniadze wyrzucone w błoto... chyba musze się skusić na coś lepszego.



Zastanawiam sie nad kupnem Vichy Purete Thermale, uzywam jego miniaturek, które Mama mojego TŻ dostaje przy swoich kremach lub na kupnem Bioderma Sebium H20, płyn oczyszczający do cery trądzikowej lub HydraBio H20.

A Wy używacie Micelarnych płynów jeżeli tak to jakich?? Jakie polecacie dla zwariowanej skóry?






4 komentarze:

  1. ja mam płyn micelarny od eveline i jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam plynow micelarnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już miałam ziaje z serii Ulga ale oczy podrażniała... Vichy puki co wiedzie prym muszę najpierw znaleźć próbki biodermy

      Usuń