Strony

poniedziałek, 3 września 2012

Super Pharm - zakupy

Witam,

Dziś zachęcona gazetka Super Pharm wybrałam się przed pracą do najbliższej apteki z tej sieci.

Na mojej liscie zakupów znalazł sie krem Vichy Aqualia Thermal wersja lekka w tubie 40 ml za 35 zł przecenione z 51 zł. Zawsze marzyl mi się ten krem ale zawsze żal mi bylo kasy... wiec promocje wykorzystałam.
Druga rzeczą jaką kupiłam to nowość Maybelline Colossal Volum' Express Smoky Eyes. Zachwycona jestem jego pierwszą aplikacją wydaje mi się, że to chyba najlepszy tusz Maybelline z jakim się spotkałam, szczota swietna... tylko zapach mój TŻ stwierdził, że śmierdzi. Tusz kupiłam za 23 zł gdy w Rossmannie był za ponad 30 zł.

  I trzeci produkt to DERMEDIC płyn micelarny HYDRAIN3 HIALURO, ponieważ zastanawiałam się nad Biodermą ale tu promocja mnie skuciła z 25 zł na 12 więc nie majatek, choc opinie są różne na jego temat nie zbankrutuje jeżeli go spróbuje. zobaczymy jek się sprawdzi. Skoro Eveline zawiódł ...

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Kusi mnie tusz Maybelline Colossal Volum' Express Smoky Eyes. Colossalem klasycznym byłam zachwycona, ale wersja Cat Eyes mocno mnie rozczarowała i teraz mam zagwozdkę czy kupić Smoky Eyes... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie wydaje, że jest o niebo lepszy od wielu dotychczasowych tuszy Maybelline ... myślę też, że przy takiej promocji na jaka ja sie natknełam można się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zobaczyć efekt po tym tuszu na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy skleroza zostawiłam w samochodzie, który mój TŻ chwilowo uzytkuje... ale myślę, że w eekned zajmę sie fotkami... :)

    OdpowiedzUsuń