Strony

piątek, 21 września 2012

Clinique - High Impact Mascara - Douglasowa wymiana

Witam,

W ostatnim czasie w Douglasie było można wymienić stary zurzyty tusz na miniaturę Clinique - High Impact Mascara bądz 2 innych maskar tez Clinique.

Zachęcona opinią koleżanki, która korzysta tylko z tego tuszu pokusiłam się o wymianę swoich dwóch zdenkowanych tuszy jednego Avon Super Shock Max i Essence Sun Club Waterproof.
Oba byłe puste i tak sobie leżały.

Jeden wymieniła mi mama drugi ja sama więc mam dwie miniatury, które są połową pełnego opakowania, czyli teroretycznie mam jeden pełnowymiarowy tusz normalnie kosztujacy 115 zł. Opakowania są fajne, poręczne, małe więc można wziąć je nawet do turystycznej kosmetyczki.

Efekt na rzęsach mojej koleżanki był genialny, u mnie hmmm mogło byc lepiej ale może to kwestia umiejestności w aplikowaniu.

Póki co i tak jestem zadowolona ....


 Pozdrawiam
:* :* :*

4 komentarze:

  1. a do kiedy ta wymiana? zdążę jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wyczerpania zapasów trzeba jak najszybciej ja trafiłam sama że trafił mi się przedostatnio w jednym z Warszawskich Douglasów...

      Usuń
  2. WOW SUPER ! szkoda , że mnie to ominie bo na zakupach będę dopiero w niedzielę i przy okazji bym tam wstąpiła. Fakt obsługa w tych sklepach jest kosmiczna -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nie miłe doświadczenia z tego typu perfumeriami idę jak muszę

      Usuń