Strony

środa, 3 października 2012

Rossmann - no cóż nie mogłam tam sie nie pojawić

Witam,

Wszyscy wiedzą o ostatniej gazetce promocyjnej, gdzie włosomaniaczki mogą znaleźć cała masę radości.

Jest też pare rozczarowań i od nich zacznę.

W gazetce było info o promocji na olejki Alterry, odwiedziłam Rossmannny na Pradze Północ, Pradze Południe, Tarhówku i Białołęce. niestety zaden z tych Rossmannów nie miał olejków Alterry co spowodowało moje wielkie rozżalenie. Tak samo tródno było uzyskąć informacje o mojej ulubionej odzywce Isany z olejkiem Babassu. Tu co Rossmann to inne teorie, że będzie z koleja dostawą, że produkt zmienia opakowanie i takie tam ale żadnych konkretów choć huczy od informacji, że odżywka jest wycofana.

 Więc jak wyglądały moje zakupy:
Z Alterry kupiłam 2 szampony moje ulubione Kofeina i Biotyna, 2 maski Granat Aloes.

Myślałam o Wodzie toaletowej Alterra ale jakoś żal mi kasy było.

Ale co z odzywkami dzięki cenie mogłam kupić sobie kilka różnych do wypróbowania.
I tak o to zachęcona tym że Anwena wybrała tą odżywke trafiła ona do mojego koszyka, kupiłam też inną z tej smej serii co osławiona odżywka Babassu, ale pisac o niej nie będę tutaj tylko zrobię oddzielny post...


Pozdrawiam 

4 komentarze:

  1. też wczoraj wybrałam się na promocyjne zakupy do Rossmanna :) kupiłam m.in. 2 żele pod prysznic Isany, szampony Isany i Alterry i odżywkę Alterra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cierpie na chroniczny brak odżywek więc odżywki i maski musiały się znaleźć u mnie w koszyku...bo nie wiem czemu uzywam ich na potegę

      Usuń
  2. ja kupiłamżel Facelle i mydło do rąk Isana mango orange ale muszę jeszcze kupić coś do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu ale do tego płynu Facelle mnie nie ciągnęło, faktem jest że póki promocja trwa warto zrobić zapasy produktów dla mnie tzw "pewniaków" i na próbę kupić pojedyncze sztuki tego co mogło by zastąpić wycofanych ulubieńców...

      Usuń