Strony

piątek, 12 października 2012

2 x 5 - balsam do paznokci

Witam,

Jakis czas temu zachecona moimi pozytywnymi doswiadczeniami z balsamem do ust Tisane na DOZ.pl zamówiłam tego samego producenta balsam do paznokci. Balsam nosi nazwę 2 x 5, pudełeczko praktycznie takie sam jak w przypadku Tisane.



Skład podany na stronie DOZ.pl: wosk pszczeli, ekstrakt z kopru, skrzypu i ostropestu, olej rycynowy, oliwa, d-pantenol, aminokwasy keratyny, witamina C, witamina E, ß-karoten.

Mimo dość ciekawego skąldu środek ten nie jest  tak dobry jak się spodziewałam, szału nie ma i tyle. Kożystanie z tego specyfiku jest cieżkie bo jest on bardzo gęsty i ciężko sie rozprowadza. Faktem jest, że nie zostawia tłustego filmu, ale np majac dłuższe paznokcie część wydobywanego ze słoiczka produktu zbiera się właśnie pod paznokciem,

A efekty hmm... stosowałam specyfik ten regularnie przez 2 tygodnie bez dodatkowych odżywek, efektów jednak żadnych specjalnych nie zauażyłam. Moje skórki jak były suchę i zadzierały sie tak nadal się zadzierają.

Mi produkt nie podpasował oczywiście nie oznacza to, ze u kogoś innego sie to nie sprawdzi.


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz