Strony

czwartek, 11 października 2012

Ziaja - Rebulid - Reduktor celulitu - serum drenujące

Hej,

Dziś napiszę o moich spostrzeżeniach o produkcie wychwalanym na Wizażu - serum drenujacym firmy Ziaja.

Jestem w trakcie drugiego opakowania, nie należy do wydajnych. Przy cenie ok. 16 zł i tym że starcza na 2 tyg to jednak wada ale biorac pod uwagę działanie chyba warto wybaczyć.
Nie będę Was zameczać widokiem mojego celulitu przed i po, ale możecie wierzyć mi na słowo efekty są i to po kilku użyciach. Przy regularnym stosowaniu moja pomarańczowa skórka praktycznie nie jest widoczna.

Zapach... hmm mnie się podoba a mojemu TŻ śmierdzi więc nie każdy facet wytrzyma to smarowanie.

Podsumowując:
Efekty (+)
Zapach (+/-)
Cena (+/-)
Wydajność (-)

A ktos z Was stosował?

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz