Strony

wtorek, 11 września 2012

Mój czas dla siebie... tak go mało....

Witam,

W jednym z ostatnich postów napisałam, że w sobotę miałam dzień dla siebie. W końcu miałam czas na siedzenie z olejem na włosach dłużej niż 15-20 minut.

Poczułam jesień zaczynam powoli okres herbatkowy ... w lato pije wodę czasami mój ulubiony Tymbark Jabłko - Wiśnia...

W więc zaparzyłam sobie kubas gorcej herbaty Sagi o smaku wiśniowym (tylko ta i truskawkowa są znośne) i zabrałam się do roboty... ponieważ wcześniej wychodziłam zmyłam makijaż Dermediciem potem dla poprawienia żelem Biały Jeleń i jeszcze raz micelarnym Dermedic potem krem na twarz.

Na skórę głosy nałożyłam olejek Green Pharmacy łopianowy z olejkiem z drzewa herbacianego.

Na długośc włosów Vatike, którą jak się okazało musiałam wstawić na parę chwil do ciepłej wody bo nic nie mogłam z nije wycisnąć.


Na końcówki zaś Vatike migdałową nalożyłam, praktycznie odrazu moje końcówki spiły cały olej.

Po upływie 4 godzin całość doprawiłam odrzywką Garnierolejek z awokado i masło karite. Mięszankę tę pozostawiłam na ok 20 minut.



Następnie wosy umyłam szampon Alterra kofeina i biotyna a a koniec uzyłam odzywki Garniera drożdże piwne i owoc granatu. W tej z drożdzami się zakochalam...

Potem moje włosy rozczesałam i zostawiłam do wyschnięcia. Dawno nie miałam tak miękkich wlosów ani tak pięknych loków. niestety moje loku szykno zmieniaja się w fale i tyle po nich...

Musze namówic mojego TŻ żeby zaczął mi robić zdjęcia włosowe, które mogę Wam wrzucać raz na jakiś czas.

A macie może jakiś patent by włosy trzymały skręt, tylko błagam zadnych pianek czy lakierów...

Pozdrawiam



5 komentarzy:

  1. Hm paten na utrzymanie fryzurki ? NO nie wiem nic prócz pianek nie przychodzi i do głowy chyba że żel lniany :D
    Pod koniec nakładasz na to wszystko jeszcze odzywke ? Wow :) J azzazwyczaj odżywke nakładam po olej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś o herbacie i aż musiałam sobie zrobić :D

      Usuń
    2. Tak nakładam na koniec odzywkę bo dzięki temu łatwiej się olej zmywa u mnie. Wcześniej żaden olej jaki miałam nie chciał się zmyć samym szamponem więc odżywka wbrew pozorom resztki oleju rozcieńcza i łatwiej schodzi. Nie muszę szorować włosów 4 razy myjąc ją szamponem wystarcza 2 razy. A co zauważyłam przy takim zastosowaniu włosy mi się wolniej przetłuszczają i mogę myć je co 2-3 dni.

      Herbatka mniami...nadchodzi okres niedźwiedzia...herbatki są wskazane..
      a z tym żelem hmm musze pomyśleć

      Usuń
  2. o, vatika jest spoko, a olejek z GP sama też stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vatika się u mnie sprawdza... dziś natomiast nie użyłam żadnego olejku i mam puch... ehhh no i sezon jesienny się zbliża i mam nadzieję, że włosy nie będą mi znów wypadać....

      Usuń