Strony

sobota, 8 września 2012

Drogeria Natura - zakupy... znów...

Witam...

Łowczyni promocji - ostatnio to moje drugie imię.

Od dawna poszukiwałam nowego BB kremu Garniera do cery mieszanej i tłustej. Udało się pojawił się i w Rossmannie i Naturze... różnica Rossmann 19,99 zł a natura 15,99 zł więc oszczędność 4 zł.

Wydaje się być za jasny ale to kwestia opalonych dłoni z piegami.

Kolejny zakup to za 5,99 zł /szt dwie odżywki Garniera Ultra Doux. Pierwsza to olejek z awokado i masło karite, druga natomiast to drożdże piwne i owoc granatu.

Nigdy wcześniej ich nie stosowałam ale myślę że jako odżywki do OMO spokojnie się sprawdzą.

Zobaczymy spróbujemy...

A trzeci zakup to w końcu Green Pharmacy Olejek Łopianowy z olejkami z drzewa herbacianego
i rozmarynu.
Według producenta usuwa oznaki łupieżu a ja łupieżu nie mam z tym, że podoba mi się olejek z drzewa herbacianego bo działa antyseptycznie a to się przydaje jeżeli z różnych powodów ma się uszkodzoną skórę głowy.





 Co do zakupów to na dziś tyle... Dziś robię sobie dzień dla urody... opis później... na razie zabieram się do kolejnego posta... Od dawna obiecane porównanie BB kremów ... nie dwóch tylko czterech chyba nikt tego nie zrobił :)

2 komentarze:

  1. Ta druga odżywka ponoć jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się zobaczy... moje włosy stanęły w miejscu, prawie nie rosną mimo suplementacji i odżywiania oczywiście wszystko w ramach rozsądku w końcu nie można przesadzać w żadną stronę

      Usuń