Strony

sobota, 17 marca 2012

Apteczki Babuni ciąg dalszy...

Jak wiecie jestem fanką serii Joanny Z Apteczki Babuni... nie chwaliłam się jeszcze jednym produktem z tej serii a mianowicie Serum Wygładzająco - Regenerujące do Końcówek. Stosuje je od dłuższego czasu i nie narzekam, końcówki się nie plączą, są nawilżone i nie puszą się. Według informacji na opakowaniu serum zawiera wyciąg z miodu i proteiny mleka...zapach delikatny, słodkawy ale nie drażniący. Wiadomo, że nie da się zregenerować już rozdwojonych końcówek ale te, które trzeba ratować przed groźbą nieuchronnego rozdwojenia z nimi sobie serum spokojnie radzi.

Pisałam w poście o moich zakupach o Masce Odżywczej - Jajecznej. Nie ma może ciężkiej formuły lubionej przez wiele dziewczyn. Ja jednak wolę takie, które idealnie nie trzeba specjalnie mocno i długo we włosy wcierać. Rozpływa się po nich ale nie spływa. Czuć, że jest tam olej rycynowy, który tak lubię, i który mi poprawił kondycję włosów. Włosy stają się delikatniejsze, nawilżone a po wyschnięciu błyszczące. Mimo, że do włosów rozjaśnianych, czy farbowanych ale sprawdzi się przy innych włosach. Kręconym moim służy.
Polecam oba produkty...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz