Strony

poniedziałek, 26 marca 2012

Jestem niepoprawna

Dziś znów odwiedziłam Drogerię Blue i Rossmanna.
W Blue jak zwykle kupiłam ulubione kosmetyki Joanny tj. maskę do włosów z olejem rycynowym i żółtkiem, płyn do kąpieli "Kąpiel solankowa  bromowo - jodowa". Nie było mojego ulubionego zapachu ziołowego, pod bzowy nie można znaleźć ani żelu pod prysznic ani mydła, więc padło na leśny... Uwielbiam te kąpiele bo sa aromatyczne, pienią się świetnie a skóra nie wysusza się.
O masce do włosów nie będę się rozpisywać jest genialna i stosuję ją po myciu włosów i jest pierwszorzędna.

W Rossmanie natknęłam się na promocje kosmetyków Alterry do włosów. Kupiłam maskę Granat Aloes, którą stosuję bardzo często z olejem rycynowym przed myciem. Na próbę za to wziełam szampon Bambus Papaya. Zapach jest boski po prostu owocowy... to będzie moje kolejne podejście do szamponu bez SLS. Niestety Babydream u mnie się nie sprawdził. Splątał mi tak włosy, że rozczesywanie trwało godzinę i straciłam sporo włosów... więc nigdy więcej...

No i ostatnie rzeczy to Multiodżywcza oliwka do skórek i paznokci Eveline oraz odżywka 3w1 Odżywka wybielająca do poznokci także Eveline.
 Liczę, że sprawdzi się jak odżywka 8 w 1 Total Action, o której juz pisałam.


 Pozdrwaiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz