Strony

środa, 7 marca 2012

AVON, Super Extend Extreme Mascara oraz kapsułki Dermogal

Zaczne od tuszu do rzęs... niestety tak jak uwielbiam Sper Shock z Avonu i Super Shock Max tak ten niestety podrażnił mi oczy, zaczeły one łzawić i są powieki podrażnione. Dla alergików i wrażliwców nie polecam.
Poza tym efekt rewelacyjny, rzęsy wysłużone, rozdzielone tak perfekcyjnie że chyba inna maskara tego nie robiła a próbowałam wiele szukając mojej ulubionej. Tak więc pozostaje przy Super Shock'u.

W związku z moja atopową i trądzikową skórą szukałam produktu który po zimie, która się kończy doprowadzi moja skórę do porządku. I tak zachęcona opiniami spróbowałam kapsułek Deromogal A+E. Farmaceutka powiedziała, że są dość tłuste i trzeba je na noc stosować, ale jak się okazało wcale aż tak nie jest. Kremy ochronne były tłustsze i słabiej się wchłaniały. Pisząc tegio posta właśnie mam roztarta kapsułkę na mojej twarzy i się wchłania spokojnie. Jedyny minus zapach niektórym przyupomina tran mi zatęchły olej ale czego nie robi sie dla urody. :)



pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz