Strony

piątek, 23 marca 2012

Recencja odzywki Eveline Cosmetics 8w1 Total Action

Użuwam jej od niedawna, w jednym poście chwaliłam sie jej kupnem. okazał się to strzał w 10. Próbowałam odżywek Essence, Inglot czy Ados ta okazała się jednak najlepszę a nich. Co pierwsze zwróciło móją uwagę: jest ona mleczno biała więc bałam się trupich pazurków ale efekt był odmienny. Na płytce paznokcia wygląda fajnie a same paznokcie jakby zdrowiej, ich kolor jest ujednolicony.
Fakt, że stosuje suplementy na włosy ma też oczywisty wpływ na paznokcie te rosły szybko po Vitapilu wzmocniły się ale nadal lubiły się rozdwajać. Od czasu jak stosuję tą właśnie odzywke pazurki się praktycznie nie łamią nie rozdwajają sa jeszcze mocnejsze i ale też na tyle elastyczne, że udeżenie o byle co ich nie łamie.

Cena rozsądna w zalezności od sklepu w okolicach 8-10 zł sama odżywka wydajna.

Ciegle staram się napisać post o pomadkach ale w kolejce mam pomysł na kilka recenzji...

Do napisania

2 komentarze:

  1. Kochana jestem bardzo ciekawa tej odżywki, sporo osób ją zachwala.
    Musze pozużywać wszystkie swoje i zabiorę się za tą :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://owszystkimcomnieotacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuje za komentarz, dla mnie to też poczatki... ja też zachęcam do obserwowania :)

      Usuń