Strony

niedziela, 1 kwietnia 2012

Babydream-owa katastrofa oraz essence'owy nudny lakier :)

Pisałam już o tym szamponie w dwóch postach raz uradowana, że kupilam następnie strasznie rozczarowana. Zachęcona opiniami i myślą o spróbowaniu czegoś nowego kupiłam to o to cudo za cenę ok 3 zł i dobrze, że tylko tyle.

Same minusy:
kiepska konsystencja
słaba pienistość (choć to norma przy szamponach bez SLS)
kiepska wydajność
plącze włosy tak, że bez tony odżywki nie można było rozczesać bez wyrywania włosów
włosy zaczeły mi na nowo wypadać

Także nie!!! nie!!! i jeszcze raz nie!!! nigdy więcej!!!

A z przyjemnych rzeczy to ostatnio w Naturze zajżałam do szafy Essence i znalałam śliczny lakier nude w koloże lekkiego perłowego różu. Nude Glam Nail Polish w kolorze Iced Strawberry Cream zawładneło moim sercem i paznokciami. Co najważniejsze lakier ładnie kryje, jest błyszczący ale nie nachalny poprostu ubustwiam go.


Zauważyłam wśród swoich statystyk, że najpoczytniejsze są posty o tuszach do rzęs tak więc już niedługo nastepujące recenzje:

Maybeline One By One Satin Black


Maybeline The Falsies Black Drama


Rimmel Scandaleyes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz