Strony

niedziela, 22 kwietnia 2012

Isana, Dusch Ol vs. Nivea Natural Oil - olejki pod prysznic

Recenzję ta miałam napisać wczoraj gdy skończyłam opakowanie Nivea Natural Oil.
Szczerze składów nie porównywałam ale efekty.

Ale składy umiwszczam.
ISANA:   Glycine Soja, Mipa Laureth Sulfate, Laureth-4, Hellianthus Annuus, Parfum, BHT, Panthenol, Tocopheryl Acetate.

NIVEA: Glycine Soja, MIPA -Laureth Sulfate, Ricinus Communis, Laureth-4, Cocamide DEA , Poloxamer 101, Parfum, Triticum Vulgare, Citric Acid, Aqua, Panthenol, BHT , Propyl Gallate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Citronellol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Eugenol, Hexyl Cinnamal

Składów czytac nie umiem :P ale im prostszy tym wydaje mi się lepszy.

Cena 
Isana - 3,99 zł
Nivea - ok 10 zł

Efety identyczne w obu przypadkach:
skóra jest nawilżona,
przyjemna w dotyku,
sprawdzają się oba przy mojej często wysuszonej skórze.

Isana nadaję się jako coś na kształt pianki do depilacji (próbowałam golić nogi i bardzo dobrze się sprawdzała) podczas gdy Nivea niekoniecznie - jaoś tempo maszynka się przesuwała.

Pienią się oba identycznie, zapach oba mają średni ale tego nie stosuje się dla zapachu.

I szczerze polecam oba wydajność ich jest średnia więc w związku z tym jako, że jestemo dusi groszem będę kupować Isanę.

Pozdrawiam
Do napisania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz