Strony

czwartek, 26 kwietnia 2012

Nowość Alterra Szampon z kofeiną i biotyną

Jak wiemy biotyna to główny składnik środków na porost włosów, przeciwdziała ich wypadaniu.

Tak dziś moim oczom pod kategoria nowość w Rossmannie Aletrra Koffein Shampoo Biotin & Koffein się ukazała.


 Więc co Boczusiek zrobiła?? Wrzuciła do koszyka a jak w końcu poszłam po szampon na wyjazd majówkowy i odżywkę. W planach miałam wziąć mojego ulubieńca z papają i odżywke z psznica i morelą. Oczywiscie odżywkę wziełam zgodnie z planem.

Copradka biotyna jest na samym końcu składu, no ale skoro można ja stosować od wewnątrz spróbujemy od zewnatrz. Skład jak na zdjęciu poniżej

 Przepraszam za mojego zaniedbanego paznokcia ale fotka na szybko i cudem aparat w ogóle chciał zdjęcie zrobić.

Oprócz odżywki kupiłam też mydło Alterry z lawendą. Mydeł nie lubie ale za lawendą ostatnio szaleje więc zobaczymy.
Do napisania
buziaki

8 komentarzy:

  1. ooo... jeszcze kilka dni temu byłam w Rossmannie i nie było tego szamponiku. będę musiała się za nim rozejrzeć (ale jak skończę mój ponad miesięczny odwyk od zakupów! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam wczoraj i go nie było... szkoda, że odżywek Alterry jest tak mało przydała by się do kompletu taka. nie mogłam sie opanować dziś włosy nim umyłam. moge z góry powiedzieć, że nie plącze tak włosów jak papaya pełna recenzja po długim weekendzie będzie :)

      Usuń
  2. a przy okazji:
    zostałaś otagowana: http://innocent-greed.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions-tag.html
    zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam... mój pierwszy TAG czytałam zasady tylko nie wiem jak otaguje 11 osób. Myślisz,że mogę wysłać osobą, które obserwuje a one mnie nie?

      Usuń
    2. pewnie :) możesz wysłać komu chcesz. i możesz nagiąć trochę zasady i nie tagować, aż 11 osób. ja nieco zmniejszyłam ilość otagowanych ;)

      Usuń
    3. Widziałam... no to zaraz odpowiem na tag :)

      Usuń
  3. Biotyna jest nisko, ale kofeina znacznie wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najważniejsze, że jest ... Szykuje sie pełna recenzja... Ale to po powrocie....

    OdpowiedzUsuń