Strony

czwartek, 5 kwietnia 2012

Match Perfection podkład w żelu - Rimmel

Chwalony i potępiamy wielokrotnie, więc co jak eksperymentować to na sobie. Wpadłam do dorgerii Blue za 20 zł go kupiłam kolorek 100 czyli moje klasyczne Ivory.

Otwieram w domu a on jakiś takiś ciemny... próba ognia i strzał w 10!!!

Jest równie udany jak korektor rozświetlający z tej samej serii coprawda zastapiłam korektor Match Perfection Wake Me Up'em... Ale podkład marzenie.... Moją skórę dobrze kryje, ciemny kolor na twarzy momentalnie znika, skóra jakby nałożyć bazę pod podkład ale owiele lżejsza i nie ma poczucia tony tapety.

ładnie wygląda na nim Sleekowy róż Rose Gold (ale chyba zakupie soebie róż i bronzer z tej serii jeżeli tylko w sklepie uświadcze).

Wykończenie jest delikatne i przyjemne Ivory prawdziwe....zazwyczaj podkłady spływaja po kilku godzinach u mnie ten od kilku godzin jest nietkniety... mimo, że zdrzemnełam sie nawet został na swoim miejscu .... :)


A wieczorkiem napiszę o moich Sleekowych zakupach... :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz