Strony

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Farmona Jantar - mgiełka i moje drobne zakupy na Allegro

Stosuje jako wcierkę odżywkę z tej serii a mgiełkę miałam też Farmony tylko Radical a ponieważ ta mi się kończy czas na coś nowego dla moich włosów i tak w aptece Cosmedica zakupiłam tylko za 6 zł mgiełkę Jantar. Mam nadzieję, że podobnie jak Radical moje włosy ją polubią.

Już niedługo liczę, że listonosz przyniesie mi moje drobne zakupy z Allegro Sleekowe :)

Zamówiłam:
Pomadkę Barely There
Paletkę cieni Paraguaya


Róż do policzków Rose Gold
Rozświetlacz Peach shimmer
I będziemy szykować się na letnie, radosne makijaże :)

do napisania :)

2 komentarze:

  1. zastanawiam się nad tą mgiełką, ale chyba jedynie wcierka do mnie przemawia
    szampon - minus za SLES
    mgiełka - na drugim miejscu alkohol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale nie wysusza jak Radical to mówię z całą pewnościa

      Usuń