Strony

wtorek, 10 kwietnia 2012

Garnier 2 w 1 roll-on kofeinowy + korektor

Z kosmetykami Garnira bywa różnie, jedne są swietne inne do bani. Do tych świetnych zaliczam BB krem, seria do bardzo suchej skóry, mam tu na myśli balsam do ciała, krem czy krem do rąk.



 Do tych tragicznych należy płyn dwufazowy do makijażu Essentials o którym pisałam już w jednym z poprzednich postów.

Ale wracając do tematu Roll-on 2 w 1 miał znów różniaste opinie i jak zwykle moje wory pod oczami krzyczały "spróbuj!!! spróbuj!!!" i tak w moim koszyku na zakupy ponad tydzień temu trafiło to cudo.

Efekty:
- sińce nie znikneły ale ładnie się zmniejszyły
- wory/opuchlizna zmniejszyły się znacznie
- kuleczka fajnie rano chłodzi dolną powiekę
- w przyadku lekkiego makijażu np sam BB krem i to daje świezy look

Także pozytyw ale są minusy
- cena prawie 40 zł
- do wiekszego krycia sie nie nadaje


Do napisania

2 komentarze:

  1. Krem BB u mnie się sprawdził, ożywam go codziennie. Bardzo go lubię skóra nie jest po nim sucha, recenzję znajdziesz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo mam o nim także pozytywną opinie, Twoją recenzje czytałam i jak się nie mylę komentowałam... Dzięki za komentarz miło mi, że zaglądasz do mnie :*

      Usuń