Strony

niedziela, 19 lutego 2012

chwila oddechu...

Weekend... Szczerze miałam naprawdę zajęty i jakoś nie zebrałam się by napisać ale za to niedługo... trafią w moje rączki 3 nowe palety cieni. w zeszłym tygodniu zamówiłam jedną palete cieni nude taka no name, że tak powiem czyli bez konkretnego producenta a dziś 2 palety Sleek curacao o oh so special bo planowanej au naturel nie było :( a no i zamówie już drugiego Glam Boxa.

Tak wygląda mój pierwszy a zaoszczedził mi miejsca jaki zabierała cała jedna dość pokaźna kosmetyczka. Cienie, które tam się znajodwały mieszczą sie teraz w bocznej kieszeni mojej kosmetyczki z rzeczami poerwszej potrzeby a mimo, że chce te rzeczy "pierwszej potrzeby" ograniczyć nigdy mi sie nie udaje mimo co miesięcznych akcji denko i remanentów :) W związku z powyższym zamawiam tym razem tego:



Pozdrawiam i życze spokojnej nocy Misie Pysie kolorowe ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz