Strony

czwartek, 23 lutego 2012

Włosy...

Zbieram się by napisać parę słów o tym jak ja pielegnuje włosy. Ostatnio pod wpływem bloga anwena.blogspot.com zmieniłam swój pogląd na pilęgnacje włosów. Wprowadziłam nowości zarówno wśród swoich kosmetyków jak i nowości, które maja mi pomóc chronić włosy od środka.

O całej pielęgnacji napiszę w najbliższym czasie natomiast dziś o ziołach i innych tabletkach :)

Przez 25 dni stosowałam tabletki ze skrzypem i pokrzywą, a ponieważ się skończyły szukałam w aptece bardziej ekonomocznego rozwiązania niż tabletek do łykania 2 razy dziennie. Tak właśnie trafiłam na Vitapil. Farmaceutka o pieknych włosach powiedziałą, że to on jej pomógł więc sie skusiłam, cena ok.
25 zł.
Nie zawiera on wyciagów roślinnych wiec zaczełam też kupować Pokrzywę Fix Herbapolu (okropna w smaku ale dla urody trzeba cierpieć), dziś zaś kupiłam jeszcze Skrzyp Fix (o smaku sie nie wypowiem bo dopiero spróbuje). Włosy myje 2 razy w tygodniu i stosuje na zmiane przed myciem Olej rycynowy, Nafre kosmetyczną z olejem rycynowym i Olejek anty cellulitowy Arterra Brzoza i Pomarańcza z Rossmanna oraz Olejek pielęgnacyjny Alterra Granat Avokado. Mają świetne składy a moje kręcone włosy stają sie nawilżone i elastyczne.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz