Strony

poniedziałek, 27 lutego 2012

Garnier BB krem

Od pewnego czasu zaczełam używać BB kremu Garnier, więc o nim słów krótkich pare i na temat.

Czego się spodziewałam:
- wygładzenia skóry
- ujednolicenia kolorytu
- nawilżenia
- redukcji sebum

Jest to teoretycznie krem 5 w 1, co do którego mam uczucia mięszane. Nie mam wielkich wyprysków czasami małe krosteczki, rozszerzone pory i skóre skłonną do przebarwień, czy zaczerwienień.

Do czego mogę go porównać do zmieszanego podkładu nawilżającego Pharmaceris i kremem tonującym tej samej firmy.

Krycie jak na ten produkt jest wystarczajace, dzieki niemu dodaje tylko odrobiny podkładu tam gdzie trzeba, wiadomo nie maskuje więc i korektor sie przyda. Nawilżenie jest ok ale redukcji sebum za nic nie zauważyłam. tak samo drobne pryszczyki sie pojawiają jak się pojawiały. 

Wynik:
- wygładzenia skóry
- ujednolicenia kolorytu
- nawilżenia

czyli 3 na 4 punkty. Piatym według producenta jest filtr ochronny SPF, a że była zima słońca mało to pod tym wzgledem go nie sprawdzałam. Wydaje mi się, że kupie go poraz kolejny świetnie działa pod makijaż i mam wrażenie, że wydłuza trwałość podkładu jeżeli takowy nałoże.


Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz