Strony

wtorek, 28 lutego 2012

Paznokcie

Jak to zwykle przy okazji codziennych zakupów wpadłam do Rossmanna, a że ostatnio moje paznokcie i skórki wołaja o pomstę do nieba stwierdziłam, że je stroche wpsomogę. Trafiłam na promocje odżywek Eveline Cosmetics i stwierdziłam, że spróbuje. a kupiłam nastepujące produkty:





Preparat w żelu "Miekkie i zadbane skórki" z tajemniczą szwajcarską recepturą. I z tą samą recepturą odżywka Total Action 8 w 1.
Do tej pory próbowałam wiele rzeczy na skórki i  paznokcie i zawsze sprawdzała się Sally Hansen ale też swoje kosztuje. A jeżeli mogę polecić coś co mogę nazwać moim KWC to własnie preparat Sally Hansen Healthy Cuticles Now!

Ale jak sie nie ma co się lubi to się lubi to co ma więc testujemy Eveline i mam nadzieję, ze produkty sie sprawdzą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz