Strony

środa, 15 lutego 2012

Podstawy cd...

Było oczyszczanie i nawilżanie i nie co o kosmetyku do ciała, który kocham miłością szczerą, prawdziwą a co naważniejsze z wzajemnością tu mowa o balsamie Neutrogeny i do tego nawiązując zaczynamy czwarty etap naszych rozważań....

IV. Dłonie

Tu właśnie Neutrogena poraz drugi zagości na liście kosmetyków jako kolejny "must have".





Nie wiem czy mogę wznosić kolejne peany na cześć tego producenta... ale po krótce nawilża, chroni, regeneruje skóre dłoni i skórki wokół paznokci i pomaga w dbaniu o paznokcie, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu jedynie delikatną skóre. Jest to krem bardzo wydajny jak na cenę ok 10-15 zł w zalezności od sklepu.

V. Peeling

St. Ives szczerze jak dla mnie mało kosmetyków tej firmy widzę w sklepach własnie najcześciej ten peeling.

Szczerze to nie wiem jak go postawić w gradacji, dla mnie to średnioziarnisty bardzo przyjemny peeling. Kosmetyk ten sprawdza się zarówno na twarzy jak i dekoldzie, ramionach czy plecach. Kremowa gonststencja , niektórym może przeszkadzać dlatego ja jeszcze dodatkowo oczyszczam po nim skóre żelem do twarzy. U mnie przy tendencji do łuszczenia taki produkt musi być i jest na tyle skuteczny cze stosuje go od ok 2 lat.

VI. Testowanko

Wszyscy ostatnio szaleją na punkcie BB kremów jak się okazuje firma Garnier chyba jako pierwsza w Polsce właśnie wypuściła swój (innego w dorgeriach nie uświadczyłam). Zaczęłam więc namiętne testowanie a ponieważ mrozy zelżały z większym spokojem będę mogła przetestować jego właściwości nawilżające.


Szukam podkładu idealnego i idealnego kremu podobno ma to łączyć zalety obu tych produktów. Zobaczymy. A co do podkładu to o tym jutro..chyba mam ten idealny...napiszę o tym jutro...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz