Strony

środa, 22 lutego 2012

Paletki :)

Dziś wrzucę zdjęcia palet cieni jakie do mnie wczoraj dotarły.

I. Plaeta 50 cieni i 6 różów.

Opakowanie jak na palete wielocieniową ma klasyczne czarne opakowanie, dość spore lusterko, cienie w odcieniach od zieleni przez brązy do fioletów o wykończeniu satynowym lub perłowym. Rózy jest tak naprawdę 5 + jeden duży biały cień. Pigmentacja całkiem ok jak na moje potrzeby :)



II. Cienie Sleek make up Curacao i Oh so Special.

Szczerze spodziewałam się, że będą one większe. Swatche widziałam w internecie więc nie będę ich tu wrzucać. Paleta Curacao ma piekne soczyste owocowe kolory podobają mi się odcienie zieleni dawno tak nasyconych nie widziałam. Natomiast Oh si scecial nadaje sie do makijażu nude i smokey. Jedyny minus lekko nadkruszony czarny cień w tej ostatniej.

A tu foto:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz