Strony

poniedziałek, 20 lutego 2012

Moje zdobycze....


Dziś na szybko wypad do dwóch drogerii, poraz pierwszy udałam się do drogerii Blue i jestem mega pozytywnie zaskoczona... kupiłam mój ulubiony żel do twarzy, którego w Warszawie praktycznie dostać nie można. Pisałam o nim w ostatnich postach Eveline Cosmetics Pure Control SOS żel do mycia twarzy oczyszczający i odświeżający cena: 10,75zł ale jak dla mnie warto.
Także w drogerii Blue zakupiłam firmy Joanna produkty następujące:

Joanna, Z Apteczki Babuni - Kąpiel solankowa jodowo - bromowa o zapachu ziołowym.
Będziemy więc testować :)







Joanna, Z Apteczki Babuni - Maseczka jajeczna – odżywcza

Tu też zaczyna sie moje testowanie :)


Natomiast ilość produktów z tej seii wynika z tego, że zakochałam się w szamponie i odżywce wzamcniających właśnie tego producenta i z tej konkretnej serii. Zapach konsystencja tych produktów mnie uwiodły :)


Oto zdjęcie odżywki.






A tu szamponu.





 Ponad to co wyżej pokazałam kupułam też Balsam Koloryzujący Venita Henna Color nr 14 kasztan. Ponieważ kończe mój romans z farbami i szamponami koloryzującymi chemicznymi i zamierzam o moje włosy zadbać jak trzeba.




A do tego Szampon podtrzymujący kolor z tej samej serii.






A z nowości Cienie MIYO OMG! Eyeshadows paletka potrójnych cieni No 02 jak dla mnie w ulubionych na lato i wiosne kolorach :) Kolejna marka obok My Secret, gdzie kosmetyki są produkowane przez Pierre Rene.






Swatche w świetle dziennym :)

Pozdrawiam i do napisania :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz