Strony

wtorek, 29 maja 2012

Alterra szampon Kofeina i Biotyna - recenzja

Oto obiecana juz dawno recenzja szamponu, który znikał z półek Rossmanna w zastraszającym tempie... Już samo to moze świadczyc, że jest to kosmetyk interesujący.

A jaka jest moja opinia o nim?   Pozytywna i to bardzo. W szamponie z Papają i Bambusem pokochałam blask i objetość jaki ten mi dawał. Kofeina i Biotyna przebiła go i to w przedbiegach.

Plusy:

+ nie plącze włosów
+ łatwe jest rozczesywanie po myciu nawet jak się nie chce używać odżywki
+ zapach miły lekko kawowy
+ włosy są błyszczące
+ włosy są gładkie po jego uzyciu
+ zmniejsza pudzenie się włosów, ale nie zmniejsza prze to ich obiętości
+ mniej włosów wypada przy regularnym stosowaniu miałam takie nawet mycia, że mi włos nie wypadł
+ skład bez sls i silikonów
+ poręczne opakowanie
+ cena ok 10 zł

Minusów nie zanotowano

Polecam więc z czystym sumieneim moję kręcone włosy go lubią... no ale żeby ich nie przyzwyczajać do dobrego stosuje raz na jakiś czas moich dotychczasowych ulubieńców czyli Papaje i Bambus oraz Z Apteczki Babuni Szampon Wzmacniający ze Skrzypem.

To na tyle dziś...

Z poważaniem i takie tam...
Buziaksy

2 komentarze:

  1. Myślałam ze mx Sls . Ale skoro nie ma top z chęcią kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skład jest w tym poście
      http://boczusiowa-kosmetykomania.blogspot.com/2012/04/nowosc-alterra-szampon-z-kofeina-i.html?showComment=1336222207166#c966165470735392489

      Warto spróbować... ja polecam

      Usuń