Strony

piątek, 25 maja 2012

tadadam mój tuszowy nr 1...Lovely, Collagen - Wear Volume Mascara

Czy dla kogoś jest zdziwieniem, że tusz za 8,90 zł może być lepszym niż te na 20-30 zł??

Ja jakoś nie... zachęcona opinią koleżanki i wyglądem jej rzęs kupiłam.

 Od tego czasu się z tuszem nie rozstaje. Ale jakie są jego plusy???
+ szczoteczka z włosia
+ ładnie rozdziela
+ wydłuża i to naprawdę dwukrotnie moje rzęsy
+ pogrubia ale nie tak by zlepiać rzęsy
+ nie sypie się i nie zbiera się pod oczami
+ nie robi muszych nóżek
+ zgrabne opakowanie

Jedyny minus
- nadruk z opakowania zchodzi

Ogólnie to mój ulubieniec po Rimmelu  Extra Super Lash

źródło: www.antyforum.pl
Pozdrawiam
do napisania

4 komentarze:

  1. nie widziałam tego tuszu, a chciałabym go przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto za te pieniążki pokusić się o niego... umieściłam tu serie recenzji i ten to naprawdę jest zjawiskowy... dziekuję za komentarze i zapraszam do obserwowania

      Usuń
  2. a nie znam, nie znam... chętnie poznam, ale dopiero jak zużyję moje dwa inne tusze - jak kupię kolejny to skończy się tak, że wszystkie mi wyschną zanim je zużyję ;)

    jakby wydłużył dwukrotnie moje rzęsy to by mi do brwi przy otwartym oku sięgały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farciara... też bym tak chciała mam krótkie rzęsy i niestety muszę pomyśleć co z tym zrobić

      Usuń