Strony

czwartek, 10 maja 2012

Lakierkowe zakupy Virtual i Eveline oraz olejki eteryczne

Zmaolowana na kanale YouTube pokazała kilka ładnych kolorów Lakierów Joko Virtual... zakochałam się w 155 (pomarańcz z nutą moreli) i 156 (piekne zielone a'la kiwi). Dzis Przy okazji wizyty w Blue (tam tez weszłam oprócz Rossmanna znalazłam piekny lakier Eveline w kolorze żurawiny a po wyschnięciu pachnie malinami.

W przpadku Virtual trzeba dla ładnego krycia położyć 2 warstwy a w przypadku Eveline wystarcza jedna.

Sorki za lakier na skórkach ale na szybko foty znów w biegu do pracy... a fotki bez flesha...

Ostatnio męczył mnie ból głowy i bezsenność więc zaopatrzyłam się w olejki eteryczne Lawendowy i Drzewo herbaciane. Ten pierwszy bedzie dodawany do kapieli i kropelka na podyszke przed snem herbaciany natomiast bedzie walczył z moimi zmianami skórymi zwanymi pryszczami...

To chyba na tyle.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. lakiery Virtuala wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko 2 a paleta barw jest większa u mnie cena 8,30 zł a Virtuala lakiery są naprawdę dobrej jakości

      Usuń