Strony

środa, 9 maja 2012

Huczno w necie o nowościach Sleek'a których pragniecie

Juz od dawna wiadomo że Sleek wydał nowe paletki, oczywiście póki co niedostepne u nas ale już
niedługo o czym świadczy to że na stronie alledrogeria.pl widnieją już w nowościach, choc jeszcze niedostepne paletki z nowej limitowanki Sleek makeup.

Pewnie tez juz wiecie, że jedna paletka to Brights idealna na letni dzienny makijaż.
www.alledrogeria.pl
Kolejna zaś nosi nazwę Darks idealna na mocne wieczorowe makijaże.
www.alledrogeria.pl 
Kamila Na swoim blogu "Lakierowy zawrót głowy" umieściła linki do swatchy...Brights i Darks  wygląda to wszystko obiecujaco a ja chyba skusze się na obie paletki :)

Cena standardowa czyli ok 28 zł.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Darks jest zdecydowanie w moim stylu, ale zastanawiam się czy brać tę paletkę. Mam już Au Naturel, OSS i Sunset i niektóre cienie z Darks są zbliżone do cieni z moich pozostałych paletek.

    Z kolei Brights to totalnie nie moja kolorystyka - lubię nie rzucający się mocno w oczy makijaż w neutralnych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam makijaże zależne od humoru dziś na oczach Paraguaya... do ulubionych należą OSS, Curacao a na Au Naturel tak długo polowałam ,że aż żal mi jej używać a do opalenizny Sunset będzie boski... a te do eksperymentów bedą genialne.

      Usuń
  2. swoją drogą - masz włączoną weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy ;) polecam ją usunąć, bo jest strasznie irytująca i zniechęca do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam tą opcje nawet nie zwróciłam uwagi dzięki za cynka

      Usuń