Strony

czwartek, 10 maja 2012

Rossmann - kolejna promocja chusteczki Alterra z aloesem do makijazu

Dziś z nudy chyba poszłam na spacer i weszłam do Rossmanna zawsze coś można w promocji upolować. chusteczki Alterry, które i tak sa doś tanie bo kosztują normalnie 3,99 zł dziś były po 2,79 zł a poniważ demakijażu ostatnio nie wyobrażam sobie bez nich to kupiłam 2 opakowania. W opakowaniu jest 25 sztuk a jedna chusteczka mi starcza by dokładnie zmyć cały makijaż. kazda chusteczka jest bardzo wilgotna więc nie trzeba się męczyć.

Choć ja je sobie bardzo chwale pamietajcie, że ten produkt Alterry ma opinie bardzo uczulającego... Pisała o tym choćby Panna Joanna.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie używałam chusteczek do demakijażu , ale może czas zaczĄĆ :_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tak jak pisałam, jeżeli te to najpierw koniecznie próbę punktową zrób by była pewność, że cie nie uczuli... a naprawde husteczki wiele ułatwiają nie rozlewasz płynu i nie zurzywasz tony wacików... :)

      Usuń