Strony

poniedziałek, 7 maja 2012

Kolejna nowość w moim Rossmannie - Alterra Masło do ciała WINOGRONA i KAKAO

Wiele z Was pewnie to maslo do ciała już widziała. U mnie w Rossmannie pojawilo się pierwszy raz jako nowość. Po otwarciu 200 ml słoiczka i zdjęciu folii ochronnej czuć delikatny zapach kakao, winogron jednak nie czuć co mi się bardzo podoba. Choć nie potrafie tego typu kosmetyków uzywać regularnie to myślę, że z tym nie będzie większych problemów.

Pozdrawiam,
Postaram sie dzis jeszcze jeden post napisać zobaczymy czy mi sie uda.

8 komentarzy:

  1. a ja byłam dzis w rossmanie i nie widziałam. Może przegapiła :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się boje o swoja systematyczność w zakresie maseł do ciała i balsamów

      Usuń
  2. oooo nie widziałam u mnie! wybiorę się w poniedziałek, może akurat... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam... niedługo też zapowiada się jego recenzja... Widziałam na Twoim blogu, że piszesz o wcierkach zachęcam bys poczytała o vitapilu. U mnie zdziałał cuda jeżeli chodzi o suplementacje...

      Usuń
    2. czekam na recenzję :) a o vitapilu napewno już zaraz poczytam i się nakręcę skoro mówisz, że działa :D

      Usuń
    3. Oj działa działa... skrzypowity megakrzemy i skrzypoleny sie nie umywają do niego...

      Usuń
    4. już wiem, że muszę go kupić! :D tylko czekać na jakiś przypływ gotówki... :)

      Usuń
  3. Warto pochodzic po aptekach bo robieżność cenowa to3-47 zł za 60 tabl, które starczają na 2 miesiące ale już po 2 tyg. ja widziałam u siebie efekty

    OdpowiedzUsuń