Strony

czwartek, 24 maja 2012

Alterra - żel pod prysznic Morela i Trawa Cytrynowa

Tak jak pod wieloma względami lubię Alterrę tak po maśle do ciała to jest kolejna porażka dla mnie.

Zapach:
Nawet miły ale jakby spirytusem czuć czasami.

Konsystencja:
Miła, żelowa, gęsta, po spienieniu piana jest gęsta ale nie obfita.

Działanie:
Myje dobrze bo taka jego rola ale skóra to wiór  totalny... więc to nie dla mnie.


Żelu więc tego już nie kupie na pewno.

A i taka ciekawostka kolejny krem BB na polskim rynku tym razem Bielenda Orzech Bursztyn dla cery lekko opalonej... akurat na czasie po testujemy.


Podoba się mi zapach i kolor wcale nie taki ciemny... zobaczymy napiszę niedługo...

6 komentarzy:

  1. Też właśnie opublikowałam recenzję żelu Alterry tylko, że innego zapachu ;)

    odnośnie kremu Bielendy to jestem sceptycznie nastawiona do tego typu produktów - moim zdaniem prawdziwe kremy BB to te azjatyckie, natomiast europejskie marki tworzą zwykłe kremy tonujące i nazywają je kremami BB chcąc wykorzystać ich popularność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do BB zgadzam się z Tobą, ale z pośród nich można znaleźć dobry produkt. Ja Garniera bardzo lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś chyba pierwszą osobą jaką znam, która lubi BB cream Garniera ;)
      większość dziewczyn strasznie go zjechała w recenzjach.

      Usuń
    2. może właśnie to te co stosowały azjatyckie BB... Ja patrze na niego jako kosmetyk, który ma mi pomagać w pielegnacji skóry i jednocześnie w makijażu.
      wiesz że u mnie inne kremy nawilżające zastosowane pod podkład np sprawiają ze potem podkład się rolule i dosłownie ścieka. Garnier sprawsza się nawet jako krem tonujący ale tez jako doskonały krem nawilżajacy pod podkład. Nie zapycha mi porów, nie powoduje wypryszczenia to są moje priorytety a to czy jest to prawdziwe BB to w tym przypadku drugorzędna sprawa.

      Usuń
  3. żele alterry są... specyficzne ;) trzeba się do nich przyzwyczaić. podejrzewam, że jest z nimi tak samo, jak z szamponami tej firmy - każdy zapach ma nieco inne właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale szampony mi odpowiadają ale kosmetyki do ciała są chyba marne

      Usuń